Commerciële binnendienst

Teamleader Customer Service

Tilburg

Jouw nieuwe uitdaging?

Als Teamleader Customer Service vervul je een centrale, aansturende rol binnen MExT Nederland. Je werkzaamheden en verantwoordelijkheden zijn zowel operationeel als ook tactisch en strategisch van aard.

Je bouwt de relatie met bestaande en nieuwe key accounts uit. Op basis van de commerciële analyses die je maakt,  spot je nieuwe kansen en doelgroepen en weet je deze in resultaten om te zetten. Hiermee lever je een substantiële bijdrage aan de verdere groei van MExT Nederland.

Je bent verantwoordelijk voor een klein en enthousiast team in de binnendienst. Samen zorgen jullie voor een optimale ondersteuning van de collega’s die in de buitendienst werkzaam zijn en van de klanten van MExT. Je bent verantwoordelijk voor het behalen van de afgesproken KPI’s .

Als lid van het Management team werk je actief mee aan de verbetering van onze processen en de uitbouw van MExT Nederland.

 

Jouw belangrijkste taken en verantwoordelijkheden

  • Op enthousiaste en inspirerende manier geef je sturing aan de collega’s
  • Verantwoordelijk voor key accounts
  • Mee creëren van new business bij (nieuwe) doelgroepen klanten en daarmee bijdragen aan de groei van MExT Nederland
  • Maken van analyses, waar je commerciële projecten aan koppelt en realiseert
  • Samenstellen van correcte informatie van verkoopcijfers, maken van rapportages en daarmee jouw belangrijkste stakeholders intern van de juiste inzichten voorzien
  • Opvolging van actiepunten voortkomend uit diverse interne overleggen
  • Commerciële sparringpartner voor de landverantwoordelijke van MExT Nederland
Lees meer